LASTEN PREVZEM IN DOSTAVA
Kupec pri oddaji naročila v spletni trgovini pri »načinu dostave« izbere eno od naslednjih treh možnosti: »lasten prevzem« ali »dostava z GLS« ali “organizirana dostava”.
Lasten prevzem
Lasten prevzem naročenega blaga je možen vsak delovnik od 8:00 do 16:30 ure na lokaciji: Moliere, PE Skladišče, Hladilniška pot 42, 1000 Ljubljana, pri čemer mora kupec pred prevzemom blaga prejeti še elektronsko sporočilo »Vaše blago je pripravljeno na prevzem«.
Kupec mora ob prevzemu ponudniku pokazati bodisi elektronsko sporočilo »Vaše blago je pripravljeno na prevzem« (natisnjeno ali v elektronski obliki) bodisi sporočiti številko naročila. Kupec prevzem blaga potrdi z lastnoročnim podpisom.
Dostava z GLS
Naročila, ki bodo oddana ob delavnikih do 10:00 ure, bodo odposlana istega dne ali najkasneje naslednji delovni dan, če bo naročeno blago tudi na zalogi, o čemer bo kupec tudi obveščen s potrditvenim elektronskim sporočilom. V primeru plačila po predračunu bo naročilo odposlano istega dne oz. najkasneje naslednji delovni dan od dne, ko bo kupnina po predračunu plačana, če kupec ponudnika o izvršenem plačilu obvesti in mu pošlje potrdilo o plačilu. Ponudnik ni dolžan vsak dan preverjati, ali je kupec kupnino po predračunu že plačal, zato je ponudnik v primeru, da kupec sam ne pošlje potrdila o plačilu, dolžan nakazilo kupca preveriti le zadnji dan 7-dnevnega roka za plačilo in za tem najkasneje naslednji delovni dan naročilo odposlati.
Kupec bo prejel elektronsko obvestilo, kdaj bo naročilo oddano v dostavo skupaj s številko za sledenje paketa (tracking number). Ob sobotah, nedeljah in praznikih se odprema blaga ne izvaja.
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je GLS, ki svoje storitve opravlja skladno z svojimi splošnimi pogoji. Dostava se izvrši na želeni naslov, ki ga kupec vpiše kot podatek o naročniku pri izvedbi naročila (naslov za dostavo). Prevzeti paketi bodo dostavljeni naslednji delovni dan od dneva prevzema. Poleg elektronskega obvestila, bo kupec prejel tudi SMS na dan dostave paketa.
Stroški GLS dostave
Stroške dostave krije kupec in se obračunavajo glede na težo paketa in sicer:
0,0 kg – 2,0 kg | 4,80 € (DDV vklj.) |
2,1 kg – 5,0 kg | 5,60 € (DDV vklj.) |
5,01 kg – 10,0 kg | 6,10 € (DDV vklj.) |
10,01 kg – 25,0 kg | 7,20 € (DDV vklj.) |
25,01 kg – 50,0 kg | 10,60 € (DDV vklj.) |
50,01 kg – 75,0 kg | 15,20 € (DDV vklj.) |
75,01 kg – 100,0 kg | 19,80 € (DDV vklj.) |
100,01 kg – 125,0 kg | 24,40 € (DDV vklj.) |
125,01 kg – 150,0 kg | 29,00 € (DDV vklj.) |
150,01 kg – 175,0 kg | 33,60 € (DDV vklj.) |
175,01 kg – 200,0 kg | 38,20 € (DDV vklj.) |
200,01 kg – 300,0 kg | 45,50 € (DDV vklj.) |
300,01 kg – 400,0 kg | 51,40 € (DDV vklj.) |
400,01 kg – 500,0 kg | 57,00 € (DDV vklj.) |
Točen strošek dostave se vam obračuna ob zaključku vašega naročila na blagajni, tik preden zaključite naročilo. Dostava naročenega blaga v spletni trgovini je mogoča le na ozemlju Republike Slovenije.
Organizirana dostava
Organizirana dostava se organizirana glede na povpraševanje na trgu. Datum dostave določi prodajalec po lastni presoji. Kupec bo tako nekaj dni pred predvideno dostavo po socialnih omrežjih ali z tekstovnim sporočilom obveščen o datumu predvidene dostave. Kupec potem odda spletno naročilo najkasneje en dan pred predvideno dostavo in sicer do 13:00 ure. V postopku zaključevanja naročila, kupec izbere način dostave „Organizirana dostava“. Dostava se izvrši na želeni naslov, ki ga kupec vpiše kot podatek o naročniku pri izvedbi naročila (naslov za dostavo). Stroške takšne dostave nosi kupec in se obračunajo glede na težo naročenega blaga in sicer:
- 6,00 € za vsa naročila do teže 50 kg
- 3,00 € za vsakih 25 kg nad težo 50 kg
Neuspela dostava
V primeru, da kupca ob dostavi pošiljke ni doma, mu dostavna služba v nabiralniku pusti obvestilo o poštnem paketu in o tem, kako ga lahko prevzame. Vzemite na znanje, da bo dostavna služba poizkusila dostaviti paket trikrat. Na obvestilu je navedena številka paketa in telefonska številka GLS dostavne službe (01 500 11 90), ter njihov elektronski naslov (info@gls-slovenia.com). Na navedene kontaktne informacije se lahko kupec obrne in naroči ponovno dostavo paketa na svoj naslov ali pa se dogovori, da paket dostavijo na drug naslov, kjer bo kupec v času dostave dosegljiv. Na željo kupca je lahko z GLS Slovenija dogovor tudi za dostavo paketa v najbližjo Paketno trgovino ali najbližji Paketomat, kjer lahko kupec paket prevzame sam.