NAČIN PLAČILA

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • preko plačilnega sistema PAYPAL
  • preko plačilnega sistema STRIPE, ki omogoča obdelavo plačil s karticami (Mastercard, Maestro, Visa, Visa electronic, Diners, American Express)
  • po predračunu
  • z gotovino (možno izključno ob GLS dostavi). Plačilo z gotovino ob lastnem prevzemu ni možno.
  • s kreditno kartico in sicer ob GLS dostavi (Visa, Mastercard, American Express in Discover) in ob lastnem prevzemu (Karanta, Mastercard, Visa, BA Maestro).

Plačilo s kreditno kartico

V primeru plačila s kreditnimi karticami, po potrditvi prejema naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen izjemoma z odobritvijo ponudnika. Pri plačilu po povzetju (tj. z GLS dostavo ali ob lastnem prevzemu) je možno plačilo s kreditno kartico.

Plačilo po predračunu

Pri plačilu po predračunu se celoten znesek poravna na naslednji račun:

Moliere, Nina Šoster Bedenk s.p.
Zasavska cesta 40a
1231 Ljubljana Črnuče
št. računa (NLB d.d.): SI56 0203 7026 2350 081 (SWIFT / BIC: LJBASI2X)
Sklic: navede se številko naročila

Pri plačilu po predračunu se blago odpremi po prejemu plačila. Plačilo mora biti v celoti poravnano v roku 7 dni po prejemu elektronskega sporočila ponudnika o potrditvi naročila, pri čemer 7-dnevni rok začne teči naslednji dan od prejema navedenega elektronskega sporočila. V navedenem elektronskem sporočilu bo ponudnik uporabniku (kupcu) poslal tudi podatke potrebne za izvedbo plačila po predračunu. Kupec lahko za hitrejšo obdelavo naročila ponudnika obvesti o izvršenem plačilu na elektronski naslov ponudnika info@moliere.si. V opisanem roku 7 dni od prejema potrditve naročila bo ponudnik blago, ki ga je kupec naročil v naročilu, hranil rezervirano za kupca. Če plačilo v opisanem 7-dnevnem roku ne bo poravnano, se naročilo avtomatsko šteje za preklicano. Pred iztekom roka si ponudnik dovoljuje poslati opomnik.

Izdaja računa

Ponudnik skupaj z blagom uporabniku pošlje tudi račun.

Na računu so razčlenjeni cena, davek in vsi stroški v zvezi z nakupom.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov za izdajo računa pred oddajo naročila. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah najkasneje v 3 dneh obvestiti ponudnika. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ponudnik ne upošteva.