Splošni pogoji spletne trgovine

Splošni pogoji spletne trgovine www.moliere.si (v nadaljevanju tudi: Splošni pogoji spletne trgovine ali Splošni pogoji) določajo delovanje spletne trgovine www.moliere.si (v nadaljevanju tudi: MOLIERE), obveznosti in pravice uporabnika spletne strani, ter urejajo odnos med MOLIERE in uporabnikom spletne strani. Splošni pogoji se uporabljajo za vse uporabnike, ki koristijo storitve spletne trgovine kot registrirani ali neregistrirani uporabniki (v nadaljevanju skupaj kot: uporabniki in tudi: kupci). Uporabnika zavezujejo Splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila.

S spletno trgovino www.moliere.si upravlja podjetje MOLIERE, trgovina s prehrano in prehranskimi dodatki za konje, Nina Šoster Bedenk s.p., Zasavska cesta 40a, 1231 Ljubljana Črnuče, matična številka 7292201000, davčna številka SI 75292165, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi: ponudnik).

Spletna trgovina je odprta vsak dan, 24 ur na dan. Zaradi različnih tehničnih razlogov poslovanje prek spletne trgovine ali celo dostop do trgovine včasih ni mogoč. Zato si ponudnik pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do strani spletne trgovine. Ponudnik ne prevzema odgovornosti za nedelovanje trgovine zaradi neznanja uporabe, kakršnih koli posledic zlorabe spletne trgovine, nedelovanje storitve zaradi izpada omrežja, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno, lahko tudi za daljši čas, motile uporabo.

I. Uporabnik

Storitve spletne trgovine MOLIERE lahko koristi, kdor se registrira kot uporabnik ter vsak obiskovalec spletne strani, ki odda naročilo preko gostujočega računa.

Uporabnik ob registraciji v sistem pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove e-pošte in geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata ter povezujeta z vnesenimi podatki. Pri registraciji mora uporabnik v obrazec za registracijo vnesti naslednje osebne podatke: ime in priimek oziroma firma uporabnika, naslov in kraj bivanja, naslov elektronske pošte, geslo v skriti obliki in kontaktni telefon. Z registracijo uporabnik pridobi pravico do nakupa, če izpolni polje, da sprejema te Splošne pogoje spletne trgovine, poleg tega pa tudi splošne pogoje spletne strani ponudnika, ter če izpolni polje, da soglaša z obdelavo osebnih podatkov, vnešenih ob registraciji, za namene zagotavljanja storitev spletne trgovine s strani ponudnika. Z registracijo uporabnik pridobi kodo za 10 € popusta pri nakupu izdelkov nad 200€. Koda s popustom velja le za enkratni nakup in je unovčljiva do konca tekočega leta v katerem se je uporabnik registriral.

Uporabnik lahko storitve spletne trgovine uporablja tudi brez registracije na spletni strani ponudnika, preko gostujočega računa. Uporabnik, ki ni registriran, ne more izkoriščati določenih prednosti, ki jih nudi registracija na spletni strani (kot so npr. koriščenje prednostnih programov ponudnika, popustov za naslednji spletni nakup v spletni trgovini ponudnika in enostavno ponovno naročanje brez ponovnega vnosa podatkov, pri čemer ponudnik prednosti registracije predstavi na svoji spletni strani). V primeru, da želi uporabnik, ki ni registriran, koristiti storitev spletne trgovine MOLIERE, mora ob oddaji naročila izpolniti obrazec z naslednjimi osebnimi podatki: ime in priimek oziroma firma uporabnika, naslov elektronske pošte, naslov za dostavo in kontaktni telefon. Navedeni podatki so namreč nujno potrebni za uspešno izvajanje storitev spletne trgovine ponudnika (vključno z dostavo blaga in izstavitvijo računa uporabniku). Zato mora uporabnik, ki želi oddati naročilo v spletni trgovini ponudnika preko gostujočega računa, za uspešno oddajo naročila izpolniti tudi polje, da sprejema te Splošne pogoje spletne trgovine in splošne pogoje spletne strani ponudnika, ter izpolniti polje, da soglaša z obdelavo osebnih podatkov, vnešenih ob oddaji naročila, za namene zagotavljanja storitev spletne trgovine s strani ponudnika.

Če želi uporabnik kadarkoli kasneje svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, mora zahtevek za to poslati na info@moliere.si. O spremembi elektronskega naslova bo uporabnik obveščen preko elektronske pošte. Uporabnik mora potrditi svojo seznanjenost s spremembo.

II. Ponudba izdelkov

Zaradi narave poslovanja spletne trgovine, se ponudba lahko spreminja zelo hitro in pogosto. Ponudnik si prizadeva jasno in temeljito predstaviti osnovne značilnosti izdelkov, ki so navedene na embalaži ali drugem nosilcu, zato ponudnik ne more odgovarjati za morebitne napake v podatkih.

Za predstavitev izdelkov si ponudnik prizadeva pridobiti ustrezni slikovni material, ki se estetsko lahko delno razlikuje od originala, ne vpliva pa na kvaliteto in specifikacijo samega izdelka.

III. Naročilo/sklenitev pogodbe

Postopek naročila se odvije v naslednjih korakih:

1. korak: Pregled košarice
V tem koraku uporabnik (kupec) pregleda košarico, lahko briše pozicije, spreminja količine in vpiše morebitno promocijsko kodo za popust. Kupec lahko zapusti košarico in nadaljuje s pregledovanjem in naročanjem, pri čemer bo vsebina košarice ostala nespremenjena.
Ko si kupec uredi košarico, preide v naslednji korak nakupa s pomočjo gumba »BLAGAJNA«. Vsebino košarice lahko kupec v vsakem koraku nakupa, vse do zaključka naročila, spreminja.

2. korak: Podatki o kupcu 
Kupec vnese svoj elektronski naslov in podatke o svojem naslovu ter svojo telefonsko številko (potrebne za dostavo blaga in izstavitev računa).

3. korak: Način dostave
Kupec lahko izbira med naslednjimi načini dostave, ki so podrobneje opisani v točki IX. teh Splošnih pogojev:
a. Dostava z GLS
b. Lasten prevzem

4. korak: Način plačila
Kupec lahko izbira med naslednjimi načini plačila, ki so podrobneje opisani v točki IV. teh Splošnih pogojev:
a. Plačilo po predračunu

b. Plačilo s sistemom Pay Pal

c. Plačilo s sistemom Stripe (Mastercard, Maestro, Visa, Diners, American Express,…)

d. Plačilo ob GLS dostavi (možno z gotovino ali s kreditnimi karticami Visa, Mastercard, American Express in Discover)

e. Plačilo ob lastnem prevzemu (možno s kreditnimi karticami Karanta, Mastercard, Visa, BA, Maestro)

5. korak: Potrditev nakupa
V tem koraku kupec še enkrat pregleda vsebino košarice, vnešene podatke in vnešene načine izvršitve naročila. Z gumbom “Zaključi naročilo”, bo naročilo zaključeno in s tem se kupec strinja s plačilom.

6. korak: Pregled in potrditev naročila
Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Izdelkov, ki niso na zalogi ni možno kupiti v naprej. Če želi kupec prejeti elektronsko obvestilo o dobavljivosti željenega izdelka, lahko to stori tako, da se prijavi na obvestilo s klikom na »Obvestite me, ko bo izdelek na zalogi.« To pojavno okno se odpre v spodnjem desnem kotu, pri vsakem izdelku, ki ni na zalogi.

V primeru, da so izdelki na zalogi, kupec po oddaji naročila prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto (z naslovom: potrditev prejema naročila) oziroma zavrnjeno (z naslovom: zavrnitev prejema naročila). Sporočilo »potrditev prejema naročila« vsebuje povzetek naročila in navodilo za plačilo, če se je kupec odločil za plačilo po predračunu.

Prodajna pogodba med ponudnikom in uporabnikom (kupcem) je sklenjena v trenutku, ko ponudnik uporabniku po oddaji naročila pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: potrditev prejema naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Za registrirane uporabnike velja, da so na spletni strani ponudnika vselej dostopni podatki o statusu in vsebini njihovega naročila.

7. korak: Potrditev pripravljenosti blaga na prevzem
Če je kupec izbral možnost lastnega prevzema blaga, prevzema ne more opraviti takoj po prejemu sporočila s potrditvijo prejema naročila, ampak mora počakati, da ponudnik blago pripravi na prevzem. Ko bo blago pripravljeno na prevzem, bo ponudnik kupcu poslal še elektronsko sporočilo z naslovom »Vaše blago je pripravljeno za prevzem« v katerem bo navedeno kdaj in kje je blago možno prevzeti. Možnost lastnega prevzema blaga je podrobneje opisana v nadaljevanju, v točki IX. Splošnih pogojev.

IV. Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • preko plačilnega sistema PAYPAL
  • preko plačilnega sistema STRIPE (Mastercard, Maestro, Visa, Visa electronic, Diners, American Express)
  • po predračunu 
  • z gotovino (možno ob GLS dostavi). Plačilo z gotovino ob lastnem prevzemu ni možno.
  • s kreditno kartico in sicer ob GLS dotavi (Visa, Mastercard, American Express in Discover) in ob lastnem prevzemu (Karanta, Mastercard, Visa, BA, Maestro)

Plačilo s plačilno kartico
V primeru plačila s kreditnimi karticami, po potrditvi prejema naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen izjemoma z odobritvijo ponudnika. V primeru plačila po povzetju (tj. z GLS dostavo ali ob lastnem prevzemu) je možno plačilo s kreditno kartico.

Plačilo po predračunu
Pri plačilu po predračunu se celoten znesek poravna na naslednji račun:
Moliere, Nina Šoster Bedenk s.p.
Zasavska cesta 40a
1231 Ljubljana Črnuče
št. računa (NLB d.d.): SI56 0203 7026 2350 081
(SWIFT / BIC: LJBASI2X)
Sklic: navede se številka naročila

Pri plačilu po predračunu se blago odpremi po prejemu plačila. Plačilo mora biti v celoti poravnano v roku 7 dni po prejemu elektronskega sporočila ponudnika o potrditvi naročila, pri čemer 7-dnevni rok začne teči naslednji dan od prejema navedenega elektronskega sporočila. V navedenem elektronskem sporočilu bo ponudnik uporabniku (kupcu) poslal tudi predračun. Kupec lahko za hitrejšo obdelavo naročila ponudnika obvesti o izvršenem plačilu na elektronski naslov ponudnika info@moliere.si. V opisanem roku 7 dni od prejema potrditve naročila bo ponudnik blago, ki ga je kupec naročil v naročilu, hranil rezervirano za kupca. Če plačilo v opisanem 7-dnevnem roku ne bo poravnano, se naročilo avtomatsko šteje za preklicano. Pred iztekom roka si ponudnik dovoljuje poslati opomnik.

V. Izdaja računa

Ponudnik skupaj z blagom uporabniku pošlje tudi račun.

Na računu so razčlenjeni cena, davek in vsi stroški v zvezi z nakupom.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov za izdajo računa pred oddajo naročila. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah najkasneje v 3 dneh obvestiti ponudnika. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ponudnik ne upošteva.

VI. Cene

Vse cene v spletni trgovini so v evrih in vključujejo DDV (davek na dodano vrednost).
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti, razen v primeru akcij, ko je veljavnost ponudbe posebej označena.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kljub naporu, da bi zagotovili najbolj točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa.

Popusti, promocijske kode ipd. se ne seštevajo, če ni izrecno navedeno drugače na spletni strani ponudnika.

VII. Akcije/popusti

Uporabniki spletne trgovine lahko kupujejo izdelke po akcijskih cenah in cenah s popusti. Različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne in bodo vsakokrat opisane.

Vse marketinške kampanje bodo navedene na spletni trgovini www.moliere.si.

VIII. Kuponi s popustom / promocijske kode

Kot način posebne promocije uporabniki lahko določene izdelke kupujejo tudi s pomočjo posebnih kuponov in promocijskih kod s popustom, ki jih dobijo na različne načine (prek SMS-a, na letakih, na družbenih omrežjih, na spletni strani ponudnika ob nakupu …). Promocijska koda ali kupon prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je časovno omejena. Kode in pravila uporabe bodo vedno jasno določena.

IX. Prevzem blaga in dostava

Kupec pri oddaji naročila v spletni trgovini pri »načinu dostave« izbere eno od naslednjih treh možnosti: »lasten prevzem« ali »dostava z GLS« ali “organizirna dostava”.

Lasten prevzem

Lasten prevzem naročenega blaga je možen vsak delovnik od 8:00 do 16:30 ure na lokaciji: Moliere, PE Skladišče, Hladilniška pot 42, 1000 Ljubljana – Zalog, pri čemer mora kupec pred prevzemom blaga prejeti še elektronsko sporočilo »Vaše blago je pripravljeno na prevzem«.
Kupec mora ob prevzemu ponudniku pokazati bodisi elektronsko sporočilo »Vaše blago je pripravljeno na prevzem« (natisnjeno ali v elektronski obliki) bodisi sporočiti številko naročila. Kupec prevzem blaga potrdi z lastnoročnim podpisom.

Dostava z GLS

Naročila, ki bodo oddana ob delavnikih do 10:00 ure, bodo odposlana istega dne ali najkasneje naslednji delovni dan, če bo naročeno blago tudi na zalogi, o čemer bo kupec tudi obveščen s potrditvenim elektronskim sporočilom. V primeru plačila po predračunu bo naročilo odposlano istega dne oz. najkasneje naslednji delovni dan od dne, ko bo kupnina po predračunu plačana, če kupec ponudnika o izvršenem plačilu obvesti in mu pošlje potrdilo o plačilu. Ponudnik ni dolžan vsak dan preverjati, ali je kupec kupnino po predračunu že plačal, zato je ponudnik v primeru, da kupec sam ne pošlje potrdila o plačilu, dolžan nakazilo kupca preveriti le zadnji dan 7-dnevnega roka za plačilo in za tem najkasneje naslednji delovni dan naročilo odposlati.

Kupec bo prejel elektronsko obvestilo, kdaj bo naročilo oddano v dostavo skupaj s številko za sledenje paketa (tracking number). Ob sobotah, nedeljah in praznikih se odprema blaga ne izvaja.

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je GLS, ki svoje storitve opravlja skladno z svojimi splošnimi pogoji. Dostava se izvrši na želeni naslov, ki ga kupec vpiše kot podatek o naročniku pri izvedbi naročila (naslov za dostavo). Prevzeti paketi bodo dostavljeni naslednji delovni dan od dneva prevzema. Poleg elektronskega obvestila, bo kupec prejel tudi SMS na dan dostave paketa.

Stroški GLS dostave

Stroške dostave krije kupec in se obračunavajo glede na težo paketa in sicer:

0,0 kg – 2,0 kg 4,80 € (DDV vklj.)
2,1 kg – 5,0 kg 5,60 € (DDV vklj.)
5,01 kg – 10,0 kg 6,10 € (DDV vklj.)
10,01 kg – 25,0 kg 7,20 € (DDV vklj.)
25,01 kg – 50,0 kg 10,60 € (DDV vklj.)
50,01 kg – 75,0 kg 15,20 € (DDV vklj.)
75,01 kg – 100,0 kg 19,80 € (DDV vklj.)
100,01 kg – 125,0 kg 24,40 € (DDV vklj.)
125,01 kg – 150,0 kg 29,00 € (DDV vklj.)
150,01 kg – 175,0 kg 33,60 € (DDV vklj.)
175,01 kg – 200,0 kg 38,20 € (DDV vklj.)
200,01 kg – 300,0 kg 45,50 € (DDV vklj.)
300,01 kg – 400,0 kg 51,40 € (DDV vklj.)
400,01 kg – 500,0 kg 57,00 € (DDV vklj.)

Dostava naročenega blaga v spletni trgovini je mogoča le na ozemlju Republike Slovenije.

Organizirana dostava 

Organizirana dostava se organizirana glede na povpraševanje na trgu. Datum dostave določi prodajalec po lastni presoji. Kupec bo tako nekaj dni pred predvideno dostavo po socialnih omrežjih ali z tekstovnim sporočilom obveščen o datumu predvidene dostave. Kupec potem odda spletno naročilo najkasneje en dan pred predvideno dostavo in sicer do 13:00 ure. V postopku zaključevanja naročila, kupec izbere način dostave „Organizirana dostava“. Dostava se izvrši na želeni naslov, ki ga kupec vpiše kot podatek o naročniku pri izvedbi naročila (naslov za dostavo). Stroške takšne dostave nosi kupec in se obračunajo glede na težo naročenega blaga in sicer 2,80 € za vsakih 25 kg.

Neuspela dostava

V primeru, da kupca ob dostavi pošiljke ni doma, mu dostavna služba v nabiralniku pusti obvestilo o poštnem paketu in o tem, kako ga lahko prevzame. Vzemite na znanje, da bo dostavna služba poizkusila dostaviti paket trikrat. Na obvestilu je navedena številka paketa in telefonska številka GLS dostavne službe (01 500 11 90), ter njihov elektronski naslov (info@gls-slovenia.com). Na navedene kontaktne informacije se lahko kupec obrne in naroči ponovno dostavo paketa na svoj naslov ali pa se dogovori, da paket dostavijo na drug naslov, kjer bo kupec v času dostave dosegljiv. Na željo kupca je lahko z GLS Slovenija dogovor tudi za dostavo paketa v najbližjo Paketno trgovino ali najbližji Paketomat, kjer lahko kupec paket prevzame sam.

X. Pravica do odstopa od pogodbe

Kupec, ki je potrošnik v smislu določil Zakona o varstvu potrošnikov, lahko v 14 dneh po prejemu blaga ponudniku pisno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe za nakup blaga, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe (živila), zapečatenih izdelkov, ki niso primerni za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je kupec po dostavi odprl pečat, ter v drugih primerih določenih v 43.č členu Zakona o varstvu potrošnikov.

Za uveljavitev pravice do odstopa mora naročnik z nedvoumno izjavo obvestiti ponudnika o svoji odločitvi o odstopu od pogodbe pisno na elektronski naslov info@moliere.si ali pisno po pošti na naslov MOLIERE, trgovina s prehrano in prehranskimi dodatki za konje, Nina Šoster Bedenk s.p., Zasavska cesta 40a, 1231 Ljubljana-Črnuče. V ta namen lahko naročnik neobvezno uporabi priloženi vzorčni odstopni obrazec, ki ga najdete tu (hiperlink).

V primeru odstopa od pogodbe mora kupec prejeto blago vrniti ali po pošti na zgoraj navedeni naslov prodajalca ali ga osebno prinesti na naslov ponudnika.

Vrnitev prejetih artiklov ponudniku v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Kupec mora blago vrniti ponudniku nepoškodovano, v originalni embalaži, z vso spremljajočo dokumentacijo in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Kupec artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec sme opraviti ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje artikla, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo artiklov, kar pomeni, da kupec s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe. Vračilu je potrebno obvezno priložiti tudi kopijo računa za kupljeno blago.
Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Kupec mora blago vrniti ponudniku najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od tedaj, ko bo ponudnik prevzel vrnjeno blago. Tako povračilo ponudnik izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če je izrecno dogovorjeno drugače; v nobenem primeru pa zaradi tega povračila kupec ne nosi nikakršnih stroškov.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se kupcu ne vrnejo. Na TRR kupca se vrne le vplačani znesek, kupcu pa se obenem vrne koriščeni bonus ali promocijska koda v obliki nove kode. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR kupca.

XI. Reklamacije

Kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila ponudniku znana oziroma bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je ponudnik izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila,
  • ima blago stvarno napako.

Kupec mora o napaki obvestiti ponudnika preko elektronskega naslova info@moliere.si in v obvestilu o napaki podati natančen opis napake. Kupec mora ponudniku omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, bo ponudnik čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugodil kupčevemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, ponudnik v enakem roku poda kupcu pisen odgovor. Pravico do zamenjave artiklov ali vračila kupnine zaradi razloga stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov in Obligacijski zakonik.

Izdelek z napako kupec skupaj z reklamacijskim obrazcem vrne na naslov MOLIERE, trgovina s prehrano in prehranskimi dodatki za konje, Nina Šoster Bedenk s.p., Zasavska cesta 40a, 1231 Ljubljana Črnuče. Če je mogoče, bo ponudnik izdelek zamenjal, v nasprotnem primeru pa postopal v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov oziroma Obligacijskim zakonikom. Ponudnik si pridržuje pravico zavrniti reklamacijo v naslednjih primerih:

  • če je neuporabnost artikla posledica nepravilnega ravnanja uporabnika
  • če ni priloženega računa
  • če blago ni bilo vrnjeno v originalni embalaži
  • če je uporabnik blago neomejeno uporabljal do odstopa od pogodbe.

XII. Zasebnost in zaščita podatkov

Ponudnik se zavezuje, da bo varoval vse zasebne podatke uporabnika v skladu z določili Zakona o varstvu osebnih podatkov in veljavnih mednarodnih predpisov, ki se v Republiki Sloveniji uporabljajo neposredno.

Večino strani v spletni trgovini www.moliere.si se lahko obišče, ne da bi morali razkriti svoje osebne podatke. Kljub temu pa se nekatere informacije pridobivajo samodejno z uporabo piškotkov in spletnih signalov (»pixel tags«), standardnih orodij v spletni industriji. Uporaba piškotkov in spletnih signalov omogoča prepoznati posamezni IP-naslov, vrsto brskalnika, ki ga obiskovalec spletne strani uporablja in splošno aktivnost obiskovalca na spletu. Če v vašem računalniku izklopite piškotke, nakupa v spletni trgovini ne bo mogoče opraviti. Več o politiki uporabe piškotkov ponudnika si lahko pogledate v Splošnih pogojih uporabe spletne strani, dostopnih na spletni strani ponudnika.

Ponudnik zbira in obdeluje naslednje osebne podatke uporabnika, ki jih je ta vnesel v registrski obrazec pri ustvarjanju uporabniškega računa na spletnem mestu: ime in priimek oziroma firma uporabnika, naslov, telefonska številka, elektronski naslov ter morebitne druge osebne podatke, ki jih uporabnik prostovoljno razkrije ponudniku. Ponudnik navedene osebne podatke obdeluje za namen izvajanja storitev spletne trgovine (kar zlasti vključuje nakupovanje v spletni trgovini, dostavo blaga uporabniku ipd.). Enake osebne podatke ponudnik zbira tudi v primeru, ko uporabnik uporabi spletno trgovino ponudnika brez predhodne registracije, tj. kot gost, preko gostujočega računa.

Obdelava zgoraj navedenih osebnih podatkov uporabnikov je nujno potrebna za zagotovitev vseh storitev, ki so dostopne v spletni trgovini ponudnika (vključno z dostavo blaga uporabniku), zaradi česar je strinjanje z obdelavo osebnih podatkov, posredovanih v obrazcu za registracijo, pogoj za uspešno registracijo na spletni strani in za naročanje blaga v spletni trgovini preko gostujočega računa.

Ponudnik pridobljene osebne podatke uporabnika lahko obdeluje tudi v informativne namene in za promocijo blaga, ki ga ponuja v spletni trgovini in fizičnih trgovinah, ter za vse druge promocijske namene.

Ponudnik osebne podatke uporabnika shrani in obdeluje za zgoraj navedene namene le v primeru, da uporabnik s tem izrecno soglaša, in sicer na naslednji način:

  • uporabnik spletne strani z označitvijo posebnega polja ob prvi registraciji v spletno trgovino ali pa ob oddaji naročila v spletni trgovini preko gostujočega računa soglaša s tem, da ponudnik obdeluje vse uporabnikove osebne podatke, ki jih je ta vpisal v obrazec za registracijo oziroma v obrazec za oddajo naročila, za namen izvajanja storitev spletne trgovine;
  • uporabnik spletne strani z označitvijo posebnega polja ob prvi registraciji v spletno trgovino ali pa ob oddaji naročila v spletni trgovini preko gostujočega računa soglaša s tem, da ponudnik obdeluje uporabnikov elektronski naslov za potrebe neposrednega obveščanja o ugodnostih in pošiljanja oglasnih sporočil ter za potrebe anketiranja.

Če uporabnik ne bo označil, da soglaša z uporabo njegovih osebnih podatkov za kateroekoli od zgoraj navedenih namenov, ponudnik njegovih osebnih podatkov za te namene ne bo obdeloval, pri čemer v primeru, da uporabnik ne soglaša z uporabo osebnih podatkov za namen spletne trgovine, ponudnik storitev spletne trgovine uporabniku ne bo mogel zagotavljati in tudi registracija uporabnika ne bo možna.
Ponudnik od obiskovalcev spletne strani zbira samo tiste podatke, ki jih dobi prostovoljno. Osebne podatke ponudnik zbira izključno v primeru, ko je to potrebno zaradi sodelovanja v določeni dejavnosti, pri čemer pa je tako sodelovanje v tej dejavnosti kot posredovanje osebnih podatkov izključno prostovoljno.

Po pridobljenem soglasju uporabnika za obdelavo zgoraj navedenih osebnih podatkov ponudnik vzpostavi, zbira, vodi, uporablja, obdeluje in shranjuje osebne podatke uporabnika v zbirkah osebnih podatkov za neomejeno časovno obdobje in sicer za namene, za katere je uporabnik podal svoje soglasje.

Uporabnik lahko kadar koli po e-pošti na naslov info@moliere.si ali po telefonu (+386 40 502 666) zahteva, da njegove podatke popravimo ali da jih v 15 dneh trajno oz. začasno prenehamo uporabljati. Ponudnik lahko uporabnika izjemoma v 15 dneh od zahteve obvesti o razlogih, zaradi katerih izbrisa, vpogleda, prepisa, kopiranja ipd. ne more omogočiti in ta razlog poskuša čimprej odpraviti. Varstvo osebnih podatkov se zagotavlja skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov in mednarodnimi predpisi, ki v Republiki Sloveniji veljajo neposredno.

Uporabnik soglaša, da ponudnik ne more zagotoviti varnosti ali zasebnosti informacij, ki se prenašajo prek elektronske pošte ali spleta, ter da se ponudnik ne more šteti odgovornega v povezavi s tem.

Ponudnik bo vaše osebne podatke, pridobljene prek svojih spletnih strani, skrbno varoval in jih ne bo posredoval tretjim osebam. Osebni podatki, ki jih uporabnik posreduje ob uporabi spletne strani ali vsebin ponudnika, se bodo obdelovali in uporabljali z namenom zagotavljanja storitev ponudnika, in sicer za zagotavljanje pošiljanja novic uporabniku in preverjanje, ali uporabnik uporablja spletno stran in vsebine ponudnika oziroma sodeluje v spletnih dejavnostih ponudnika v skladu s temi pogoji.

Osebni podatki se bodo zbirali, obdelovali in hranili v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov in mednarodnimi predpisi, ki v Republiki Sloveniji veljajo neposredno. Na zahtevo organov pregona, v primeru kakršnih koli zlorab ali kršitev, se lahko osebni podatki, e-poštni in IP-naslovi uporabnikov posredujejo policiji in drugim pristojnim organom za nadaljnje ukrepanje.

Ponudnik brez soglasja oziroma dovoljenja uporabnikov podatkov, ki jih pridobi na svoji spletni strani, ne prenaša in ne razkriva nikomur zunaj ponudnika, razen če zakon določa oziroma terja drugače.

Ponudnik lahko obdeluje tudi osebne podatke oseb, s katerimi je v pogodbenem razmerju, ki jih potrebuje za izpolnjevanje pogodbenih obveznosti ali uveljavljanje pravic iz pogodbenega razmerja, ali če ima za obdelovanje osebnih podatkov pisno privolitev posameznika.

Obdelava pomeni zbiranje, shranjevanje ali združevanje podatkov v zbirkah osebnih podatkov, spreminjanje, uporabo ali sporočanje, vključno s prenosom, iskanjem, blokiranjem in brisanjem. Osebni podatki uporabnikov se shranjujejo in uporabljajo le toliko časa, dokler je to potrebno za dosego namena.

Ponudnik mora kot upravljavec zbirke osebnih podatkov na zahtevo posameznika – uporabnika dopolniti ali popraviti osebne podatke, za katere se ugotovi, da so nepopolni, netočni ali neažurni; izbrisati osebne podatke, za katere posameznik tako zahteva in ponudnika nima posebnega pravnega interesa, da podatke hrani; omogočiti vpogled v katalog podatkov, vpogled v osebne podatke, ki so vsebovani v zbirki osebnih podatkov in se nanašajo nanj, ter njihovo prepisovanje; posredovati izpis osebnih podatkov, ki so vsebovani v zbirki osebnih podatkov in se nanašajo nanj; posredovati seznam tistih, katerim so bili v skladu z 11. členom Zakona o varstvu osebnih podatkov v določenem obdobju posredovani osebni podatki, ki so vsebovani v zbirki osebnih podatkov in se nanašajo nanj.

Ponudnik bo uporabniku na njegovo zahtevo glede podatkov, ki se nanašajo na njega, omogočil vpogled v osebne podatke, njihovo prepisovanje ali kopiranje ter njihov izpis; posredoval mu bo seznam oseb, ki so jim bili morebiti posredovani osebni podatki, kdaj, na kakšni podlagi in za kakšen namen. Prav tako bo ponudnik uporabniku na njegovo zahtevo v skladu z veljavno zakonodajo podal tudi druge informacije v zvezi z njegovimi osebnimi podatki, ki jih zbira.

Ob vsakem obisku spletne strani ponudnika se na spletnem strežniku avtomatsko shranjuje dnevniške datoteke spletnega strežnika (IP številko – številko, ki identificira posamezen računalnik oz. drugo napravo na spletu, verzijo brskalnika, čas obiska in podobno). Ponudnik tako zbranih podatkov ne obdeluje posebej in jih ne povezuje z drugimi podatki.

Ponudnik se zavezuje, da bo varoval zaupnost osebnih podatkov uporabnikov spletnih strani. Zbrane podatke bo ponudnik uporabil izključno za namene, za katere jih bodo posredovali uporabniki spletne strani in v okviru zakonskih določb. Osebnih podatkov in kontaktnih informacij ponudnik ne bo uporabljal v druge namene ter jih brez izrecnega dovoljenja uporabnika spletne strani ne bo razkril tretjim strankam. Ponudnik bo storil vse, da osebne podatke zaščiti pred kakršnimi koli kršitvami in zlorabami.

XIII. Podatki o podjetju

Nina Šoster Bedenk s.p.
Zasavska cesta 40a
1231 Ljubljana Črnuče
matična številka: 7292201000
davčna številka: SI 75292165
tel: +386 40 502 666
št. Računa (NLB d.d.): SI56 0203 7026 2350 081

XIV. Pritožbe in spori

Skladno z zakonskimi normativi ponudnik ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje morebitnega potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil skladno z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Če bi zaradi uporabe spletne strani ali novic prišlo do kakršnih koli sporov med ponudnikom in uporabnikom, se uporablja izključno pravo Republike Slovenije, pristojno pa je sodišče v Ljubljani.

Ti Splošni pogoji uporabe spletne strani se uporabljajo od dneva sprejema dalje do preklica oziroma do morebitne spremembe.

Ti Splošni pogoji uporabe spletne strani so bili zadnjič posodobljeni 08.11.2023

Ljubljana, 01.12.2023

MOLIERE, trgovina s prehrano in prehranskimi dodatki za konje, Nina Šoster Bedenk s.p.